Етапи розвитку
  • demo

    На українському ринку представлений слабоалкогольний напій SHAKE™, який в тому ж році починають експортувати до Росії.

  • demo

    Спеціалістами Компанії створено принципово новий напій – слабоалкогольний молочний коктейль CREAMEL™.

  • demo

    Починається виробництво першого українського енегретичного напою NON STOP™. На заводі в Жашкові запущена нова лінія, що дозволяє розливати напої в алюмінієві банки різних форматів.

  • demo

    Розпочато виробництво слабоалкогольного напою KING’S BRIDGE™ - першого українського коктейлю в алюмінієвій банці.

  • demo

    Компанія представила енергетичний напій REVO ENERGY™ та першій український алкоенергетик REVO alco energy™. На заводі в м.Жашків розпочато реконструкцію, мета якої – збільшення виробничих потужностей.

  • demo

    На заводі м. Жашків почалося будівництво нових виробничо-складських приміщень та введена в експлуатацію нова станция, здатна виробляти 40 000 літрів сиропу за годину.

  • demo

    Закінчення будівництва виробничо-складських приміщень. Введена в експлуатацію нова лінія розливу напоїв у ПЕТ-тару. Потужність нової лінії складає 15 000 дволітрових пляшок за годину.

  • demo

    На ПЕТ-лінії заводу розпочато виробництво безалкогольних напоїв. Створено новий продукт – питна вода ПРИРОДНЕ ДЖЕРЕЛО™.

  • demo

    На українському ринку представлений новий енергетичний напій PIT BULL™. Початок експлуатації Sales Work – автоматізованої системи управління продажами. Коктейль NON STOP™

  • demo

    Створено принципово новий безалкогольний продукт – коктейль на основі натуральних соків MOJO™, який за зробив революцію на ринку напоїв України. За дев’ять місяців 2012 року продано понад 15 млн упаковок коктейлю MOJO. 10% продажів енергетичних напоїв в Україні припадають на вироблений Компанією коктейль PIT BULL™. За обсягами продажів цей напій випередив такі відомі марки як Burn та Red Bull.

  • demo

    Запускається новий слабоалкогольний коктейль на основі рому ROGER’S™. Компанія виводить на ринок напоїв принципово нову для України категорію – ферментованих збитнів, починається імпорт напою ЗБИТЕНЬ ЗОЛОТИЙ ДЖМІЛЬ™. Лінійки наявних напоїв - REVO™, PIT BULL™, MOJO™, SHAKE™, KING’s BRIDGE ™ - поповнюються новими смаками.

    Загальний Індекс Інновацій (частка продуктів, випущених у 2013 році в загальному портфоліо Компанії) перевищів 5%. В цілому, незважаючи на холодне літо та загальне падіння продажів напоїв на українському ринку, Компанія нарощує обсяги виробництва.

  • demo

    Розпочато розвиток нових категорій товарів. Зробивши ставку на ферментовані напої, Компанія виводить на ринок натуральний яблучний сидр APPS™. Для освоєння ринку снеків проведено експериментальний запуск попкорну POP STAR™ та унікальних фруктово-горіхових батончиків EAT ME™. Компанія стала абсолютним лідером в категорії енергетичних  напоїв в Україні – сумарна частка NON STOP™ та PIT BULL™ досягла свого історичного максимуму на кінець року. Загальний Індекс Інновацій (частка продуктів, випущених у 2013-2014 роках в загальному портфоліо Компанії) склав 16%.

    У цьому роцi розпочала успішно працювати наша власна експериментальна лабораторія з розробки нових смаків.

  • demo

    Компанія випустила лімітовану колекцію нового напою – REVO ™ Angel і продовжила свій перехід на енергоощадні технології. 20 % продукції почали випускати в удосконаленій екологічній ПЕТ-упаковці, що дало змогу скоротити на 11 % використання пластику для пакування. Компанія вийшла на ринок Китаю з брендом SHAKE ™.

  • demo

    Cтав найскладнішим за всю історію Компанії з погляду незбалансованої державної акцизної політики: акциз на слабкоалкогольну групу став максимальним серед усіх алкогольних напоїв і вдвічі перевищив горілчаний.

    Таким чином, державна політика регулювання акцизів практично знищила ринок слабоалкогольних напоїв. Формально, ринок слабоалкогольних напоїв упав у 4 рази — з 80 млн літрів до 20 млн літрів.

    Але в цьому напрямку у 2016 році ми досягли наступного: бурхливий розвиток кегового напрямку зброджених напоїв збільшив продаж APPS ™ удвічі.

    Ми розширили нашу асортименту лінійку в снеках успішними запусками інноваційного фруктового батончика в їстівному рисовому папері EatMe ™, а також випустили унікальний тонкий грильяж CROPS ™.

    Нові експортні ринки, на які ми вийшли 2016 року, додали на нашу карту успіху Ліван, Бенін і Німеччину.

  • demo

    Після успіху біртейлю в кезі ми вивели на ринок WHY NOT ™ з 3 нових SKU і до кінця року завоювали близько 8 % ринку напоїв на пивній основі, упритул наблизившись до брендів з 3–5-річною історією на ринку.

    Ми збільшили продажі бутильованого сидру APPS ™ на 47 % порівняно з 2016 роком і продовжуємо утримувати позицію №2.

    З метою розширити цільові ринки було придбано німецький пивний завод, який буде переміщений на наше підприємство до Жашкова, що в майбутньому дозволить нам вийти на вітчизняний та експортні ринки пива.

    Нам вдалося значно збільшити представленість на ринку батончиків EatMe ™ та збільшити продажі на 16 % порівняно з 2016 роком.

    Ми зберігаємо передові позиції на ринках САН і енергетиків, відновили продаж основних брендів компанії REVO ™ та SHAKE ™ після важкого 2016 року.

    Ми продовжуємо розвивати продажі наших напоїв у кегах, здійснюючи планове оновлення смаків APPS ™ і WHY NOT ™, розширивши парк кег на 25 %, що дозволить нам у наступному році зайняти більш високі позиції у цьому сегменті.